Camera de Cooperare Economica si Culturala Romano-Rusa

Februarie 20, 2019

Konkrus


Strict Standards: Declaration of JCacheControllerView::get() should be compatible with JCacheController::get($id, $group = NULL) in /home/ccecrr/public_html/libraries/joomla/cache/controller/view.php on line 0

Departamentul de Strategie şi Creaţie Publicitară

În orice domeniu de activitate trebuie sa stii sa te prezinţi şi să stabilieşti o relaţie solidă între orice companie sau brand şi stakeholedrii săi. CCECRR are un parteneriat cu GMP Group, cel mai creativ grup de comunicare independent din România conform recentelor premii obţinute. Prin cei 140 de angajaţi, GMP Group oferă soluţii integrate de comunicare prin publicitate, PR, comunicare digitală, Public Affaris&Lobby, evenimente şi media. 

SERVICIILE OFERITE DE GMP SUNT URMĂTOARELE:

  • Planificarea şi consultanţa strategică de comunicare;
  • Analiza poziţiei pe piaţă şi a condiţiilor competiţiei privind produsele;
  • Prezentare generală competitivă, inclusiv o descriere creativă a conceptelor şi a impactului estimat/anticipat asupra comunicării Clientului, împreună cu recomandările Agenţiei;
  • Analiza structurii consumatorilor şi a practicii de consum în baza unor studii disponibile sau a altor materiale accesibile;
  • Definiţia obiectivelor publicitare şi a campaniilor tactice pe baza scopurilor de marketing stabilite de către Client;
  • Analiza şi dezvoltarea unei strategii de comunicare privind toate serviciile curente ale Beneficiarului precum şi pentru celelalte servicii/produse noi pe care Beneficiarul le-ar putea lansa pe viitor;
  • Dezvoltarea de strategii şi propuneri pentru diferite evenimente de marketing, promoţii, sponsorizări, activităţi de marketing direct, etc.;
  • Consultanţă privind conceptul de publicitate şi comunicare precum şi elaborarea de linii directoare în ceea ce priveşte cercetarea domeniului de publicitate;
  • Raport strategic şi prezentarea poziţiei Clientului pe piaţa românească.

CONCEPT PUBLICITAR ȘI CREAŢIE

  • Dezvoltarea conceptelor creative şi dezvoltarea şi implementarea lor după aprobarea de către Client;
  • Conceperea de texte de marketing şi public-itate, machete/planuri pentru anunţuri, reclame, inserţii, suplimente, panouri publicitare etc., precum şi texte pentru machete de presă, scripturi pentru radio şi storyboard-uri pentru filme TV şi internet;
  • Crearea de concepte, ilustraţii  grafice pentru printare, materiale informative, materiale promoţionale, materiale de promovare şi branding pentru evenimente adresate clienţilor, angajaţilor etc;
  • Creaţia şi dezvoltarea materialelor pentru promoţii de vânzări, cum ar fi materiale pentru punctele de vânzare, postere, broşuri, etichete, CD-uri interactive, carduri, materiale de semnalizare la raft, orice alte instrumente de vânzare/promoţionale.

SERVICII DE EXECUŢIE

  • Dezvoltarea celor mai eficiente metode în conformitate cu costul estimativ aprobat de Client pentru livrarea serviciilor solicitate;
  • Selectarea specialiştilor sau sub-contractorilor necesari, cum ar fi proiectanţi, designeri, specialiştilor de laborator, retuşorilor, magazinelor de tipărire şi reproducere, producătorilor de vopsea, producătorilor de film, studiourilor de sunet pentru furnizarea serviciilor la solicitarea Clientului;
  • Strângerea de oferte de la astfel de companii sau sub-contractori, selectarea şi supravegherea lor pentru a fi conform cu solicitările Beneficiarului, ca şi elaborarea de estimări de costuri;
  • Plasarea solicitărilor, după acordul Clientului şi supervizarea materialului şi implementarea la timp, inclusiv facturarea şi plăţile;
  • Lucrări pregătitoare în domeniul filmării şi fotografierii de film, din sectoarele TV şi video.

ACTIVITĂŢI DE ORGANIZARE A EVENIMENTELOR

  • Crearea de propuneri pentru concepte creative pentru evenimente promoţionale dezvoltate la cererea Clientului, pe baza de brief de eveniment, menite să promoveze brand-urile şi serviciile Clientului precum: târguri, expoziţii, concerte, conferinţe etc, inclusiv cotaţii de preţ de la terţi, pe baza specificaţiilor din brieful Clientului;
  • Planificarea, organizarea şi supervizarea evenimentelor stradale, aferente activităţilor promoţionale precum spectacole stradale, concerte, târguri, caravane sau alte evenimente de piaţă, conferinţe, seminarii;
  • Planificarea, organizarea şi supervizarea evenimentelor aferente promovării produselor şi serviciilor Clientului, evenimente legate de lansarea unui produs, testări de produse, târguri şi expoziţii comerciale, conferinţe.

SERVICII DE RELAŢII PUBLICE

  • Creare de campanii şi programe integrate de comunicare cu presa şi alte publicuri ale companiei;
  • Consultanţă de comunicare;
  • Redactarea şi distribuirea de comunicate de presă şi alte materiale de presă;
  • Documentarea, intermedierea relaţiei cu presa, identificarea de oportunităţi şi pregătirea de interviuri şi intervenţii în materiale de presă pentru reprezentanţii companiei;
  • Organizare de evenimente de presă;
  • Identificarea de oportunităţi de prezenţă ca speakers la evenimente ale industriei sau alte evenimente de business de interes pentru obiectivele companiei;
  • Urmărirea constantă a presei şi semnalarea ştirilor de interes pentru companie (despre activitatea concurenţei, a autorităţilor, analize despre piaţă etc., în funcţie de interesul exprimat);
  • Monitorizare şi raportare periodică;
  • Creare de programe de comunicare prin social media;
  • Consultanţă, training şi managamentul comunicării de criză.

http://www.gmp-group.ro

Distribuie

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn